lørdag den 1. marts 2008

Hjemmebedømmelse i hagested.

Så er jeg kommet hjem fra hjemmebedømmelsen.
Jeg kan kun være godt tilfreds med resultatet :-)
Nougat blev min topscorer med 94 point, han fik specielt ros for sin type og kropsform.
Herluf fik 93,5 point, han blev trukket lidt for at hans pels har et brunligt skær især under maven. Men han fik ros for pelskvaliteten.
Harley fik 93 point han blev trukket noget på sin kappe, ellers fik han ros for sin kropsform og type, samt pelsens kvalitet og hans dyb sorte farve.
Møller fik 92,5 point, han blev trukket lidt for lys farve og lidt på krop og type.

På vejen hjem tog jeg en tur over Frederiksberg, hvor jeg hentede en brun hun, som er opdrættet af Susan Sørensen (Møllegården). Den brune hun var solgt til en pige på Frederiksberg, men da hun havde modtaget den levede den ikke op til hendes forventninger og derfor ville hun ikke have den. Susan spurgte så om jeg ville hente den, så måtte jeg få den. Som sagt så gjort og nu sidder der en sød lille knapt 4 måneder gammel brun hun, som er efter Møller's kuldbror Anton. Jeg er spændt på hvordan hun udvikler sig. hun har fået navnet Møllegårdens Madam Mim.

Ingen kommentarer: