tirsdag den 4. marts 2008

Nougat på arbejde igen

Saga har været forfærdelig kaningal det sidste stykke tid. Hun grynter som en gal og hele buret er endevendt. Alligevel lykkes det ikke når jeg sætter hende til han. Så nu har jeg valgt at lade hende gå sammen med Nougat et stykke tid og se om han ikke skulle få hende overtalt.
Det jeg ønsker at få ud af den kombination er nogle rigtig brede hoveder. Saga og hendes kuldsøster og kuldbror fik alle ros for deres meget brede hoveder dengang de blev registreret. Nougat har også fået ros for sit brede hovede, så det måtte jeg lige se om jeg ikke kunne få videre.
Madam Mim har været på bordet for første gang og det klarede hun ganske afslappet. Hun var nysgerrig og rolig. Jeg fik taget billeder af hende og hun tog heller ikke notits af blitzen. Hun virker som en sød og rar kanin og hun er også ganske pæn. Jeg glæder mig til at se hvordan hun udvikler sig.

Ingen kommentarer: