torsdag den 27. marts 2008

Så kom registrerings attesterne.

Herluf, Møller, Harley og Nougat's registrerings attester kom med posten i går. Jeg var spændt på at se dem, selvom jeg godt vidste at der ikke ville stå ret meget på Nougat, Møller og Harley's stamtavler, da deres forældre desværre ikke er bedømt. Herluf derimod var jeg noget spændt på, da begge hans forældre er bedømt og det er hans bedsteforældre også. Desværre var det ikke mange oplysninger der stod. Kun moderens og faderens oplysninger var intakte. faderens forældre stod der slet ikke og moderens forældre stod der kun med de gamle registreringsnumre. Det er pga. det skift der var i registreringssystemet for et par år siden. Alle gamle oplysninger var ikke automatisk i det nye system.
Jeg var noget ærgerlig over det, da jeg gerne ville have set hvilke point tal bedsteforældrene på moderens side var registreret med.
Nå men så må man jo bare sørge for selv at få alle sine avlsdyr registreret, så der ikke kommer huller i stamtavlerne. Jeg ved jo hvem forældredyrene og deres forældre er og kan selv lave en stamtavle, men det er nu ikke det samme som det officielle papir.

Ingen kommentarer: