mandag den 11. august 2008

Status på alle ungerne.

Ilse's unger er nu 7 uger gamle og de ser rigtig fine ud.
Tulles unger er 4 uger gamle i dag og jeg har allerede udset mig en af ungerne, som jeg skal beholde. Den har det bredeste og mest runde hovede jeg har set på en kaninunge. Alle Tulles unger ser ud til at være hunner.
Nutella's unger bliver 4 uger i morgen. Der er en sort kappetegnet han, en sort hun, 2 brune hanner og en brun hun.
Saga's unger bliver også 4 uger i morgen, de er noget mindre end ungerne fra de to andre kuld, men der var jo også 8 fra start af. 2 af ungerne er faldet fra i løbet af ugen, de var meget tynde, det var to af de sorte. Der er en mere, som er noget tynd, men ellers ser de fine ud. Der er 2 brune hunner og en brun han.
Madam mim's unger er på vej mod de 2 uger og jeg har fundet ud af at der var 2 brune kappetegnede, 1 sort kappetegnet og en brun. De brune kappetegnede ser ud til at have fine tegninger, så dem er jeg selvfølgelig ekstra spændt på at følge. Jeg håber at det er hunner :-)

Ingen kommentarer: