torsdag den 14. august 2008

Planlægning

Der er en masse planlægning når man opdrætter kaniner. Lige nu er jeg ved at planlægge hvilke kaniner fra hvilke kombinationer jeg skal beholde. Jeg skal helt sikkert beholde en sort hun unge fra Tulle's kuld og jeg har allerede udvalgt den. Den har synligt bredere hovede end de andre og så er det kuglerundt.
Tulle's lækre unge

Jeg skal også beholde en brun hun fra Saga's kuld. Derudover ville jeg gerne beholde en hun unge fra Nutella's kuld, men jeg kan jo ikke beholde så mange og nu har jeg lige tjekket køn på Madam Mim's unger, og der er en brun kappetegnet hun :-) Den skal jeg selvfølgelig beholde.

Resten af ungerne er hanner. Den brun kappetegnede han beholder jeg også foreløbigt. Jeg vil gerne kunne udstille den.

Madam Mim's kuld

Der er ellers nogle flotte sorte unger i Saga's kuld. De har de mest runde hoveder. Og vil helt klart være gode til avl af brune dværgvæddere.


Brun han fra Nutella's kuld, med et super rundt hovede

Ingen kommentarer: