onsdag den 6. august 2014

Jeg glæder mig i denne tid...

Sommeren har budt på en masse dejlige kaninkuld. Og der er blevet sorteret godt og grundigt. Jeg har dog måttet udvide stalden, da der jo skal lidt flere bure til, når man pludselig har 4 varianter i stalden. De brune og brun kappetegnede har jo været der hele tiden, men de vildtgrå og vildtgrå kappetegnede, som egentlig bare kom ind for at forbedre de brune. Ja, dem er jeg nu også blevet ret betaget af.


Og nu går vi den mest spændende tid i møde. De sidste unger er blevet øremærket. Jeg tager nok et par kuld mere på et par af hunnerne, men det skal lige passes ind med min rejse til VM i agility med hundene.
Jeg skal have et par ungdyr og måske en ungdyrsgruppe med til sommerudstillingen i Benløse. Det glæder jeg mig rigtig meget til.


Jeg er i gang med at bygge yderligere 6 bure. Det er rart at have bure til at kunne have dyrene siddende lidt længere for sortering.

Ingen kommentarer: