fredag den 14. december 2007

Kanin blog

Jeg har jo godt nok en blog, men den omhandler jo hundene og træningen.
Så må jeg også have en der omhandler kaninerne :-)

det er jo ikke fordi der sker så meget med kaninerne for tiden.
Jeg går med et lille håb om at Myxomatose udbruddene er ved at stoppe.
Der har ikke været nye tilfælde de sidste 2 uger :-)
Næsten alle vinterudstillingerne er aflyst. Jeg havde ellers regnet med at jeg skulle have registreret et par af mine dyr i denne vinter. Vil jo helst kun avle med registrerede dyr, så man kan få en fuld stamtavle.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej med dig.
Jeg er blevet temmeligt interesseret i kaniner, da jeg netop har købt een fra: http://den-glade-gulerod.dk/kaniner/satin-dvaergvaedder/hunner.html og faldt i den forbindelse over din side.
Hvilken race er dine kaniner?

M.v.h.

Hanne