mandag den 21. juli 2008

Tulle's Unger 1 uge gamle.

Tulle's unger er 1 uge gamle i dag. De har fået selskab af Nutellea's sort kappetegnede unge for et par dage siden, da jeg synes at den tog for meget for sig af retterne og ikke levnede så meget til de andre i kuldet. Derfor passede den bedre sammen med de unger der var en dag ældre.
Nutella ser ud til at have tilpas med mælk til de 4 unger. Saga passer alle sine 8 unger fint.
Torsdag og lørdag har der været et par fremtidige kaninkøbere på besøg.
Jeg har reserveret en brun han fra Sverige. Den er efter en kombination, som jeg efterspurgte allerede tidligt i foråret, efter at have set billeder af forældre dyrene. Den svenske avler har så reserveret 2 hunner her fra, så nu håber jeg at der er en masse hunner blandt de 9 brune unger jeg har liggende for tiden. Jeg skal selv beholde en brun hun efter Saga, hvis der er en.

Ingen kommentarer: