onsdag den 2. januar 2008

Nytår

Så er nytåret veloverstået.
i weekenden fik jeg renset de sidste bure og fik klippet klør på alle kaninerne.
det var herligt for en gangs skyld at kunne have dem ude og se på i dagslys.
Jeg synes faktisk at de alle er i en rigtig flot stand lige nu.
Der er kun én nemlig Ilse, som jeg er lidt utilfreds med.
Jeg ved egentlig ikke hvorfor jeg har beholdt hende, for hun er ikke særlig pæn og nu har hun også en masse hvide hår på ryggen, og det er ikke noget jeg gider at have problemer med i mit opdrtæt, så jeg tror hun ryger ud. Jeg ved ikke om hun har brunanlæg, da hun er efter to sorte forældre med brunanlæg og afkom efter sådan to giver teoretisk 25% rent sorte dyr.
Nu håber jeg på at der snart bliver arrangeret nogle kasse bedømmelser, så jeg kan få Harley, Nougat, Herluf og Møller bedømt. Måske kommer Nutella også med en gang til. Jeg håber på en bedre bedømmelse end de 92 point hun fik sidst.

Ingen kommentarer: