mandag den 21. januar 2008

En weekend i kaninernes tegn.




I denne weekend fik jeg gjort lidt ekstra ved kaninerne.
Et par af hannerne var på løbetur i en stor indhegning, hver for sig selvfølgelig. Det var lige noget de kunne bruge og de kvitterede med fine rejehop :-)
Der manglede billeder af mine nye kaniner på hjemmesiden, så de skulle fotograferes. Billederne af Møller, Nutella og harly var heller ikke så vellignende mere, så dem blev der også taget nye billeder af.
Kiri besøgte Nougat igen søndag morgen og der var endnu en gennemført parring. Kiri var noget vild og gryntede da jeg ville tage hende ud af buret. Senere på dagen, da jeg ville have hende ud for at veje hende, var hun komplet umulig og vild, hun fór rundt i buret og gryntede, så jeg måtte opgive at få hende ud. Sådan har hun aldrig opført sig før. Jeg håber det er fordi hun er drægtig...
Saga, Nuttella og Tulle var en tur på bordet for at blive vejet. Det var ligeså positivt som da drengene blev vejet :-) Saga, som er knapt 3 år og har haft et par kuld vejer 1986 g, Nutella, som er knapt 2 år vejer 1783g og Tulle, som er knapt 2 år og har haft et par kuld vejer 2124g. det synes jeg er meget flot. Og ingen af dem er magre i øjeblikket.

Ingen kommentarer: