mandag den 28. april 2008

Flere døde unger.

Både Ilse og Nutella's unger er alle døde. Det er selvfølgelig ærgerlig, men jeg havde ærgret mig mere hvis det havde været en masse brune unger, som jeg kunne have beholdt til udstilling.
Nutella har gået sammen med Harley i en uge. Ilse får lige en lille pause og bliver forsøgt parret i midten af maj.
D. 24. april fødte Tulle 4 sorte unger, jeg havde først forventet unger efter hende d. 27. så det var rent held at jeg hørte en unge pive i hendes bur. hun havde ikke lavet rede og ungerne lå midt i buret. Jeg forsøgte at lave en rede og samle ungerne, men hun har været en klovn til at passe reden og nu er 3 ud af de 4 unger døde. Jeg har måttet samle reden hver dag. Nu håber jeg at den ene unge kan overleve, nu hvor det er blevet varmt i vejret.
Kiri's 3 unger har det fint, de har alle fået øjne og er nu 16 dage gamle. Jeg håber på at den brune er en hun, som jeg kan beholde.

Ingen kommentarer: